Hur fungerar det?
1
Välj ett kit
Hitta ditt favoritkit baserat på nivå och svårighet. Vi har alla färger du letar efter och de perfekta storlekarna.
2
Hemlevererad!
I våra kit finns allt du behöver - mönstret, stickorna och allt garn som behövs för att sticka ditt plagg.
3
Börja sticka
Ha kul och dela din upplevesle på hashtag #weareknitters. Visa världen hur stolt du är över att vara en stickare.

Allt du behöver finns i detta kit.

Nystan
I våra WAK förpackningar hittar du allt garn du behöver till ditt projekt, antingen ull eller bomullsgarn.
Stickor
Skaffa våra stickor av bokträ, de kommer att ge det lilla extra till hela upplevelsen.
Mönster
Våra mönster förklaras steg för steg på den valda nivån så att du kan sticka den modell du valt helt på egen hand.
Tapisserinål
Med den här lilla nålen kan du maska av, fixa till kanterna eller ge dina projekt en sista touch.
WAK etikett
Klä på dig alla dina WAK-plagg, bär dem med stolthet och låt hela världen få veta att du stickar allt helt själv.
WAK emballage
En papperspåse inklusive ett klistermärke där du ser vad det är du ska sticka.
Välj kit baserat på din nivå

Är det första gånger du stickar? Inga problem; våra kit finns i flera olika nivåer. Du kan välja från nybörjarnivå upp till avancerad nivå.

Det handlar inte bara om stickning!

Vi har även kit i virkning och petit point

Förutom våra stickningskit finns även virkningskit för alla nivåer. Men det är inte allt! Upptäck våra petite point kit!.

Få din beställning när du vill

Vi skickar din beställning dit du vill ha den. Under tiden kan du kolla in våra videotutorials och våran blogg för att få nya idéer till dina projekt.

Videotutorials

Besök vår sida med videotutorials för att hitta de bästa stickningsfilmerna för alla nivåer. Där hittar du stickningstips, olika stygn eller hur du klarar den där svåra varvet.

Blogg

Titta in på våran blogg! Där hittar du gratis mönster för speciella tillfällen, stickningstips, videotutorials och stygn som kommer göra din överlycklig!

Njut av din stickningsupplevelse

Finns det något bättre än att kunna avsätta en hel eftermiddag till att bara sticka och ta det lugnt? Med våra kit glömmer du världen utanför - koppla av och skapa något med dina bara händer! Den bästa känslan någonsin!

Stora skådespelerskor som Audrey Hepburn, Julia Roberts och Sarah Jessica Parker har aldrig dolt sin passion för stickning. Följ deras och våra kunders exempel och bli en del av vårt stickningscommunity!

Dela

Dela dina projekt med resten av världen, tagga dina bilder med vår

#weareknitters

hashtag och visa att du är en stolt stickare

Tvekar du?

Har du frågor om stickning eller om någon av våra produkter, vi kan svara dig!