Hur fungerar det?
1
Välj ett kit
Hitta ditt favoritkit baserat på nivå och svårighet. Vi har alla färger du letar efter och de perfekta storlekarna.
2
Hemlevererad!
I våra kit finns allt du behöver - mönstret, stickorna och allt garn som behövs för att sticka ditt plagg.
3
Börja sticka
Ha kul och dela din upplevesle på hashtag #weareknitters. Visa världen hur stolt du är över att vara en stickare.

Allt du behöver finns i detta kit.

Nystan
Inside the WAK packaging you'll find the necessary yarn for your project, eather our wool or cotton yarns.
Stickor
Get our beech wood needles, which will make something remarkable out of this experience.
Mönster
Our patterns are explained step by step and on an specified level, so you can knit with your own hands the model you've chosen.
Tapisserinål
With this little needle you'll give the last touches to your project, cast of stitches, finish the edges...
WAK etikett
Put in on all your WAK garments, let the whole world know you knit with your own hands, and show it with pride.
WAK emballage
En papperspåse inklusive ett klistermärke där du ser vad det är du ska sticka.
Välj kit baserat på din nivå

Är det första gånger du stickar? Inga problem; våra kit finns i flera olika nivåer. Du kan välja från nybörjarnivå upp till avancerad nivå.

It’s not only about knitting!

Vi har även kit i virkning och petit point

Förutom våra stickningskit finns även virkningskit för alla nivåer. Men det är inte allt! Upptäck även våra petit point och macrame kit.

Få din beställning när du vill

Vi skickar din beställning dit du vill ha den. Under tiden kan du kolla in våra videotutorials och våran blogg för att få nya idéer till dina projekt.

Videotutorials

Besök vår sida med videotutorials för att hitta de bästa stickningsfilmerna för alla nivåer. Där hittar du stickningstips, olika stygn eller hur du klarar den där svåra varvet.

Blogg

Titta in på våran blogg! Där hittar du gratis mönster för speciella tillfällen, stickningstips, videotutorials och stygn som kommer göra din överlycklig!

Njut av din stickningsupplevelse

Finns det något bättre än att kunna avsätta en hel eftermiddag till att bara sticka och ta det lugnt? Med våra kit glömmer du världen utanför - koppla av och skapa något med dina bara händer! Den bästa känslan någonsin!

Stora skådespelerskor som Audrey Hepburn, Julia Roberts och Sarah Jessica Parker har aldrig dolt sin passion för stickning. Följ deras och våra kunders exempel och bli en del av vårt stickningscommunity!

Dela

Dela dina projekt med resten av världen, tagga dina bilder med vår

#weareknitters

hashtag och visa att du är en stolt stickare

Tvekar du?

Har du frågor om stickning eller om någon av våra produkter, vi kan svara dig!

You can reach our help center, or you can chat or e-mail from 10:00 to 18:00 Monday through Friday (8:00 AM - 12:00 PM for the US). We answer to any requirement within the next 48 hours.