Prover

Upptäck våra garn

Vilket garn passar bäst till ditt projekt? Vilken är den perfekta färgen?
Beställ dina provkit så blir det helt rätt!

1
Välj ditt garn

Vi har prover av alla våra tillgängliga garn.

2
Beställ ditt provkit.

Varje prov har ett värde av 50 kr som du kan spara till din nästa beställning.

3
Välj din favoritfärg

Välj den färg du vill ha genom att använda sökfunktionen nedan.

Gör din beställning så skickar vi ditt provkit!

När du mottagit din beställning får du en rabattkod av samma värde som provkittet som du kan använda vid ditt nästa köp.

The Wool

The Wool är 100% naturligt. Det är ett väldigt mjukt garn som kommer från Anderna i Peru. Där lever fåren under optimala förhållanden vilket ger garnet en toppkvalité.

När du stickar med The Wool får du ett lyxigt slutprojekt som kommer hålla länge. Tar du hand om plagget på rätt sätt kommer du säkert kunna använda det resten av livet!

1
Naturlig
2
Handmålat
3
Lax
4
Pärlgrå
5
Mauve
6
Bubbelgumsrosa
7
Lönn
8
Ljusröd
9
Bordeaux
10
Skogsgrön
11
Olivgrön
12
Khaki
13
Taupe
14
Honung
15
Ljusgul
16
Sand
17
Himmelsblå
18
Aquamarin
19
Denim
20
Turkos
21
Spotted blå
22
Marinblå
23
Spotted
24
Spotted grå
25
Grå
26
Lead
27
Spotted mörkgrå
28
Svart

The Petite Wool

The Wool är 100% naturligt. Det är ett väldigt mjukt garn som kommer från Anderna i Peru. Där lever fåren under optimala förhållanden vilket ger garnet en toppkvalité.

När du stickar med The Wool får du ett lyxigt slutprojekt som kommer hålla länge. Tar du hand om plagget på rätt sätt kommer du säkert kunna använda det resten av livet!

1
Naturlig
2
Elfenben
3
Nude
4
Spotted pink
5
Lönn
6
Red
7
Spotted mauve
8
Vinröd
9
Skogsgrön
10
Olivgrön
11
Taupe
12
Grön
13
Kamomill
14
Sprinkle denim
15
Aquamarin
16
Spotted blå
17
Marinblå
18
Spotted Svart
19
Spotted grå
20
Pärlgrå
21
Grå
22
Svart

The Baby Alpaca

Baby Alpaca är ett av de mest exklusiva och mjukaste garnen i världen. Det här djuret bor i bergskedjorna i det fantastiska Peru.

Garnet har en extremt hög kvalité och nystanen är så mjuka att du inte kommer kunna sluta röra dem!

1
Naturlig
2
Pärlgrå
3
Lax
4
Spotted mauve
5
Bordeaux
6
Spotted blå
7
Aquamarin
8
Sky Blue
9
Sprinkle denim
10
Beige
11
Kamomill
12
Senapsgul
13
Spotted grå
14
Grå
15
Svart

The Meriwool

Merino är känt som ett av de bästa och mest exklusiva garnen i världen. Det är ett väldigt lätt och mjukt garn som känns helt fantastiskt att ha på sig. Trots att det är ett tunt fiber håller Merino dig varm eftersom trådarna har den unika kvalitén att behålla kroppsvärmen och ge en bra isolering när de väl är stickade.

1
Naturlig
2
Sprinkle Blå
3
Sprinkle Rosa
4
Sprinkle Lila
5
Sprinkle Fantasy
6
Pärlgrå
7
Lax
8
Mauve
9
Aquamarin
10
Seaside
11
Marinblå
12
Skogsgrön
13
Senapsgul
14
Grön
15
Spotted grå
16
Svart

The Meripaca

Vi kombinerar det bästa av Merinoull och Baby Alpaca för att du ska kunna njuta av ett lyxigt garn med en helt fantastisk mjukhet. Meripaca är för de som vill använda sig av något speciellt till sina projekt.

1
Naturlig
2
Pärlgrå
3
Lax
4
Mauve
5
Aquamarin
6
Grå
7
Lead
8
Svart

The Wave

The Wave är ett 100% naturligt ull som kommer fånga din uppmärksamhet från första stund du ser det. Garnet har olika tjocklek genom nystanet vilket ger dina stickningsprojekt en helt unik textur.

1
Naturlig
2
Grå Tie Dye
3
Pärlgrå
4
Red
5
Koppar
6
Taupe
7
Svart
8
Svart Tie Dye

The Pima Cotton

100% peruvianskt Pima Cotton av enastående kvalité, det bästa garnet i världen! Det är supermjukt och passar perfekt att sticka sommarplagg med. Slutresultatet blir lätt, mjukt och luftigt.

1
Naturlig
2
Handmålat
3
Ljus lax
4
Lax
5
Blush
6
Mauve
7
Vinröd
8
Copper
9
Terracotta
10
Sand
11
Beige
12
Khaki
13
Gul
14
Ljusgul
15
Aquamarin
16
Mint
17
Turkos
18
Teal
19
Denim
20
Djupblå
21
Marinblå
22
Ljusgrå
23
Pärlgrå
24
Grå
25
Svart
26
Olivgrön
27
Himmelsblå
28
Sprinkle pink hand painted